Hemma i dag

Jag fick lägga mig bredvid en kamin i går kväll nämligen
Olle han hade lite feber i natt så det var bara att vara hemma
i dag just nu så är det verkar det rätt bra.
Erik har jätte mycket allergi både näsa och ögon, ögonen ser
ut som på en mört sa att han fick vara hemma om han ville
men han ville fara på skolan.

I går var det sommarfest på jobbet trevligt att träffa alla kollegor
utanför jobbet det är ett kul gäng.
 Så vad ska man göra i dag då? hade kanske tänkt att städa lite
men jag vet inte kanske sovrummet där brukar allt damm samlas.
Vad det blir återstår att se?

Nu ska jag änmäla vård av barn på FK, ha det.

Kommentarer
Postat av: Peter

Vilka sjuklingar du har..hoppas att dem kryar på sig!

2009-06-04 @ 10:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0