Laddar

Laddar inför sista arbetsdan men känner mig gode
oladdad men det är bara härda ut är ju ledig 6 veckor
efter denna jobbar söndag.

Behöver jag berätta att det är fullt ös på jobbet denna
summergames helg och dom köper gamska mycket
bake-off bröd, i dag har jag varit själv på avdelningen
från 8-16.15 med tre timmar kassa och lunch.
Var i kassan mellan 13-15 när jag kom på avdelningen
så var det blåst, kan väl tycka det var lite dålig planering av
chefen men jag gjorde det jag hann.

Garage bygget går framåt nu ser man ett garage eller början
till ett i allafall.
Ska uppdatera med lite bilder men får det inte till att bli.

Nästa gång jag skriver har jag semester jippi :)

god natt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0