Vilken dag

Allt började med att vi oljade in altan men bara några minuter
efter att vi var klara då kom en lastbil med grus till vägen då
skulle den grusas men då blåste det något så när åt rätt håll.

Sen hängde jag ut tvätt och då kom en traktor och körde på ängen
mellan oss och älven så det var bara in med tvätten och altan
var fortfarande ny oljad och nu blåste det rakt mot oss.
Det sista som hände var att Berra satte ut koskit på sitt potatisland
som också är alldeles bredvid våran tomt och det blåste fortfarande.

Nu vet ni hur min dag har varit, för övrigt så har det inte hänt så
mycket gubbarna har jobbat på med grunden jag har planterat,
gjort mat och alt sånt.
Jag har fortfarande lite ont i halsen och ont i var enda muskel
hoppas det är bättre i morgon.

Nu börjar snart Cityakuten men jag ska nog spela in det kommer
inte att orka se det känns det som.

Hoppas er dag har varit bra.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0