Ensam

Micke på jobbet och barnen hos farmor är ganska skönt men jag känner mig lite mörkrädd
och det blir inte bättre av att jag lyssnar på Flickan som lekte med elden där det återkommer
ett namn "Sala" och det får mig att tänka på Da Vinci Koden där den där albinon heter Salas
och har man sett den filmen så får man ett ansikte framför sig och det är det ansiktet jag ser.

Har just varit på en lite prommis och det blev lite läskigt att lyssna på boken och speciellt när
det blev lite mörkt men boken är gode bra, jag får väl skingra tankara med Let´s Dance och
allt annat kul som är på tv i kväll.

Måste bara berätta att Micke vann tävlingen hos Jenny P gisa vad ett nagellack  vad fin han
kommer att bli :)
När jag var på prommis gick jag förbi statoil och köpte lite godsaker( få se vad magen säger om det)
bla en ny favorit


Om ni har missat den så måste ni prova.

Nu ska jag gå och känna lugnet i soffan börjar ju kl 6 i morgon, ha en trevlig kväll alla.


Kommentarer
Postat av: Jenny.

Haha det ser ja fram emot.....eller ?? Tror du Micke går med på att ja lämnar hans vinst till dig nästa gång vi ses på Coopan ?? Kram J.

2009-03-06 @ 23:30:21
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Theres

Agree, plopp saltlakrits är en riktig goding. Hoppas gallan håller sig i styr i fortsättningen.



Kram T

2009-03-07 @ 09:59:03
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: E

Han hette Silas... dåg den filmen igår! Att jag inte sett Da Vinci-koden förr kan jag inte förstå. Måste åka å se Stig Larsson-filmen!

2009-03-09 @ 09:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0