Fin väder

Super härligt väder i dag, vi har varit och handlat bla nya vinterskor till Erik
eftersom att hans har börjat lukta äckel man skulle inte torka skorna i torkskåp
och mest troligt har detta hänt på skolan, Olle har likadana och dom är luktfria.
Vi hittade i allafall North Bend skor på Team sportia 2 par för 350 kr tror att
det var ett klipp.

Nu på eftermiddan har vi åkt skidor eller Micke och barnen jag har ju inga, det
verkar så härligt så jag blir lite sugen på ett par men kommer bara i håg från skolan
att man hatade att åka skidor.
Erik har i allafall blivit riktigt duktig på att åka han skulle nog behöva längre stavar för
jag tror att dom är lite korta, sen har vädret varit riktigt bra i dag nollgradigt och sol.

Kvällen blir lugn jag är rätt så trött blev en konstig natt, barnen kom tidigt Olle vaknade
och hade haft en mardröm Erik var upp på toa och jag hade ingen plats i sängen,
hoppas på en bättre natt.
Nu blir det väl lite tv och sånt men jag kommer nog att somna ganska fort.

Ha det bra alla

Kommentarer
Postat av: T

Tror jag med !! Jag köpte barnskor på Team Sportia till mig själv och dom kostade 700 spänn. Härligt att som vuxen kunna ha vinterkängor med kardborre ;0)



Kramar /Theres

2009-03-05 @ 07:46:07
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0