Lugna söndag

Som sagt en helt vanlig lugn söndag har snart passerat, vi har just varit på kalas eller
barnen rättare sagt.

Går dags kvällen var trevlig, jag och Micke var och käkade på  1906 och sen var vi och
såg på SMASK och det var trevligt, dom är gode duktiga på att spela och sjunga för att
inte tala om att dom bjuder på sig själva, men jag tyckte nog att det bästa var mellan låtarna.

Vi var hemma kring kl 23 och då såg vi Robinsson som jag hade spelat in så klockan hann
bli halv 1 innan jag kom i säng men då somnade jag direkt och vaknade kl 6 eller det blev ju
kl 7 eftersom man ställt om klockorna så det blev inte mycket till sovmorgon men det blev
ändå en lugn och skön morgon.

Nu ska jag gå och seom det finns nåt att äta sen blir det nog soffan eller nåt sånt.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Låter som en bra helg, hm förutom uppstigningen. ;0) Kram Jenny.

2009-03-30 @ 00:40:20
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0