Ny vecka

Ny vecka och ledig till på fedag massor skönt det är bara så mycket man ska
 göra, i dag har jag då torkat damm och det fanns det gott om efter Mickes
slipning av trappen.
Sen har jag sorterat papper i nya fina pärmar, har även varit och spolat mina öron
hon såg två vaxproppar en i varje öra så det är ju tur att jag hör på ett i allafall,
men nu var det så att dom gick inte att spola bort så det blir revaxör en natt till
i öronen och så ska jag tillbaka i morgon och spola mera.
Hon frågade om jag hade haft öronproppar eller hörselkoppor jag svarade så klart
nej på den frågan men sanningen är att jag har lyssnat på 3 Stig Larsson böcker
och är alldeles nu färdig med den sista.

Micke har åkt och jobbat så det är bara jag och barnen, dom har just somnat eller
Erik har just somnat Olle somnade lite tidigare.
Olle är inne i en frågoperiod och helst om grejer som finns inne i kroppen typ. Vart far maten?
Var sitter tungan fast? Vart kommer pinket i från? det äe inte alltid det lättaste att förklara.

Nu ska jag gå och se Cityakuten och dricka lite te.

Ha det

Kommentarer
Postat av: E

VAd söööt han är... spännande när han börjar fråga hur han blev till hoho Då får du ha lite blommor och bi-prat!

2009-03-31 @ 10:35:43
Postat av: E

Hörselkoppor... det låter som en hemsk sjukdom :-)

haha!

2009-03-31 @ 12:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0