Smärta

Har ju nu varit ledig 6 dar och skulle egentligen ha jobbat i dag men i går så
hände det min galla spelade mig ett spratt.
Vaknade kring 23 och det kändes som att nån hade spänt en järnring runt
bröstet och bakom ryggen, ja tänker man då nu dör jag i en hjärtattack.
Men jag har ju haft det för inte nu så hemskt som i går, jag gick i allafall upp
tog lite samarin det brukar lätta då när man får rapa och lit sånt men det
funkade inte till slut var jag tvungen att väcka Micke för att han skulle hålla mig sällskap
men inte blev det nå bättre av det.
Det var bara att ringa och väcka mamma och pappa och be dom komma och vara med grabbarna
så Micke kunde skjutsa mig på akuten och väl där konstaterade dom att det nog var ett gallanfall
och jag fick en spruta i benet ojoj vilka bra sprutor dom har där vilken känsla när det släppte.
Nu har jag i allafall medicin hemma vilket jag inte har haft tidigare, kom inte i säng förrän ca kl 3
och ni som känner mina barne vet att dom vaknar mellan 5-6  men det var bara att släpa sig upp
men kändes ok men huvudet höll på att gå sönder så jag orkade helt enkelt inte fara på jobbet i dag.

Just nu känns det väl hyfsat uvudet är bättre och magen känns ok har ätit både lunch och lite fika så
vi får väl se men jag hade då tänkt att jobba i morgon.
Vi har just skjutsat barnen till farmor och farfar där dom ska vara hela helgen eftersom Micke jobbar natt
och jag börjar 6 både lör och sön.
Måste bara berätta en sak om i går när mormor var här och Erik vaknade och skulle gå på toa, han fick
jätteögon när han såg att det var mormor som låg i sängen och inte jag hans kommentar var
-Mormor
Olle däremot sov som en lite gris.

Barnen är som sagt i Rosvik och Micke har gått och vilat för han ska och jobba natt, jag själv ska inta
soffan och jag kommer säkert att somna är rätt trött, tror det är friidrott på tv på eftermiddan det är
inomhus EM det kan man ju se på.

Ha det

Kommentarer
Postat av: E

Fick du spasmofen eller?

2009-03-06 @ 15:33:00
Postat av: Marith

Nämen... tänkte väl att det var längesedan jag såg dig på jobbet hoppas att du mår bättre.

Ha en bra arbetshelg!

Kram Marith

2009-03-06 @ 18:20:34
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jag fick spasmofen nu på receptet men jag har ingen aning vad det var i sprutan

2009-03-06 @ 18:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0