Tjoho

Ledig sex dagar skönt, skönt. Slutade kl 2 i dag kändes som att man bara hade jobbat
halvtid, när jag kom hem så höll Micke på med trappen och han är färdig.

Nu återstår bara målning och det var ju jag som skulle göra det hade nästan förträngt det
men först måste vi sanera övervåningen från slipdamm och i hallen nere,jag tror ta mig
tusan att det är damm överallt.

Nu under mina lediga dar ska jag försöka ställa fram lite påskgrejs, tänkte också hinna
sortera papper, jag har sju pärmar som är tomma kanske man ska styra upp allt lite.
Sen var det ju målningen också inte min favoritgrej men Micke har ju varit så duktig som har
skrapat och slipat hela trappen jag har inte rört skrapan eller slipen så jag känner mig lite
tvingad att måla.

I morgon ska jag och Micke på SMASK för er som inte vet vad det är så är det en musiktävling
coop sponsrar dom så vi fick 6 biljetter och i dag var det utlottning, jag vann 2 st så det kan ju bli
trevligt har aldrig varit på det men ahr hört att det brukar vara rätt bra.
Barnen ska få vara hos farmor så då blir det nog en sväng till Rosvik i morgon måste ta in post hos mamma
och pappa också dom kommer hem på söndag.
Jag och Micke kanske ska passa på att gå ut och äta nåt när vi nu blir barnfria i morgon och det blir garanterat
sovmorgon på söndag.
Måste bara säga att jag har köpt mina första tulpanbuketter för i år det är så himla fint och vårigt.

Ha en bra kväll själv ska jag se Lets dance och Så ska det låta kanske inte samtidigt men spela in ett.

Lev å må

Kommentarer
Postat av: E

Vad mysigt med att gå ut och äta... Har just kastat mina tulipaner, det är med vårtecken med sånna tycker jag!

2009-03-28 @ 08:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0