Trött och slö

Trött, slö och mera trött det är vad jag är just nu, just nu är det många tidiga morrnar
Eva på jobbet har ryggskott så jag tar hennes pass till hon är frisk eller jag hoppas att
jag får dom.
Det betyder tidiga dar men hellre det än jobba kväll det underlättar man behöver ingen
som hämtar på dagis och sånt och sen får man ju se det fina vädret också.

Det byggs om för fult på jobbet i dag har vi fått ny brödinredning det blev super fint bara
man får ordning på alla grejer nu också.

Annars är allt som vanligt, Micke slipar trappen bara 6 steg kvar han är så duktig, jag ska visst få äran
att måla eftersom det ska bli grått runt om kring måste nog ta nån före och efter bild och lägga upp.

Nu blir det tv det är final i mästarnas mästare sen är det mycket annat också men det
får man spela in.

Ha en skön kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0