Vanlig vecka

En helt vanlig vecka utan att nåt speciellt har hänt, det är en sån där vecka
som bara passerar utan att man märker den.

Jag jobbar hela veckan även lördag så just nu är det en ledig dag på 14 dar
inte kul, Micke jobbar däremot sosia skiftet på Torsdag sen är han långledig
han ska dock ut och jobba några extra skift.

Barnen är friska och krya, Olle har åkt lilla vasaloppet och jag brukar försöka
vara där och titta men det gick inte i dag men jag tänkte att det går nog bra
ändå men vet ni vad han säger när vi komm hem?

-Mamma vet du, alla kom i dag när vi åkte skidor men inte du.

Kändes som att nån stack en kniv i mamma hjärtat, suck

Nu ska jag gå och ta hand om barnen och i kväll är det Greys, ha en bra kväll

See you

Kommentarer
Postat av: Peter

sötisen...dem vet vilka knappar dem ska trycka på :)

2009-03-12 @ 09:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0