Bästa dan

Vaknade utan huvudvärk i morse det var väldigt längesedan
det hände men dte är fortfarande ömt i axlar och nacke.
Har varit och klippt håret i dag även blivit nästan blondin inte
riktigt men det är ljusa slingor.
Bokade även tid till mina barn tänkte att de skulle bli klippta av 
ett proffs så här innan sommaren men dom vet inte om det än
och det lär bli protester.
Sprang även på en jacka när jag tog en snabb tur på stan sen
åkte jag hem och satte mig på altan det var riktigt varmt i hörnan
på våran altan.

Sen har det kommit två lass med sand och då följde även Jimmy
och Simon med så Erik och Olle hade lite främmande ett tag.

Nu blir det tv och mys i soffan, just ja i morgon ska husvagnen 
besiktas så håll tummarna. 

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag är megablond... skulle bara ta utväxten, precis som förr, men satan så blond hela skallen blev :-)



Nog går husvagnen igenom... :-)

2009-05-08 @ 10:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0