Gårdagen

Måste ju berätta om gårdagens frisörbesök allt gick jättebra
till Olle skulle sätta sig i stolen det blev gråt och tandagnisel
så han blev inte klippt men Erik var super duktig han ville
då klippa sig igen.

I dag har jag inte gjort så mycket barnen är på dagis och skola
själv har jag gått till VC och kört mitt träningsprogram på sjuk-
gymnastiken så nu känner jag mig gode duktig.
Funderar på att göra kaffe och gå ut på altan ta fram badenbaden
och slå mig ner det lät inte så dumt eller hur?
Visst finns det andra saker jag kan göra men en paus fram till lunch
är väl okej.

Här lite bilder först från Olles kalas



Dukningen Olle hjälpte till med allt



Olle har just blåst ut ljusen förresten tipps på enkel glasstårta ett paket
2 l glass vänd upp på ett fat och sen över med godis, maränger eller vad
du vill. Super enkelt.

Nu till Eriks klippning blev ganska kort men det är ju bara skönt nu
under sommaren.



Han tycker själv han är gode häftig



-Mamma nästa gång ska jag ha andra färger ,var hans kommentar

Nu väntar badenbaden, ha en skön dag

Kommentarer
Postat av: Peter

Vilken cool kille! :)

2009-05-26 @ 12:41:58
Postat av: Erica

Haha ja vad ska man säga... Går färgen att tvätta bort?? Han var frän iallafall. Går Olle inte ens med på att du klipper honom? Varav denna frisörskräck??? :-)

2009-05-26 @ 14:31:06
Postat av: jennie

jag får klippa honom

2009-05-26 @ 14:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0