Kalas

I dag har Olle haft sitt efterlängtade kalas dom blev 6 st med Olle
det var ganska lagomt allt gick då jätte bra.
Olle sa när kalaset var slut  -Mamma nu har jag fyllt 5, det var som att
det behövdes ett kalas för att han skulle bli 5.

Annars har det inte hänt så mycket, ena sidan av formen till garaget är
klar borde ta bilder så ni får se hur allt fortskrider.
Jag och Mickes mamma har raggarstädat huset innan kalaset det känns
skönt även om det bara var en snabb städning.
Håller även på med min blombänk och har fortfarande inte satt om plantorna
tänkte kanske hinna det nu när jag blir ledig 6 dar.

Nu ska jag gå och ge Erik alvedon eller nåt han har fortfarande feber
och nu har även betten börjat ta över hans kropp han har ett just under
armbågen så hela armen är svullen, röd och varm.
Kan man få feber om man får många bett eller infektioner nån som vet?

Nu ska vi äta gotta och se Robinsson, ha en skön kväll. 

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja är man så känslig som Erik är så kan man nog få feber... Tänker mig att kroppens immunförsvar får ju kämpa hela tiden mot allergenerna och när immunförsvaret är i "arbete" så höjs ju kroppstemperaturen.

Raggarstädar?? Det var ett nytt uttryck, det är som en snabbstädning, typ sopa dammråttorna under mattan?!?! haha :-)

2009-05-23 @ 20:05:07
Postat av: Erica

Glömde berätta att jag har cyklat till jobbet idag... Hann precis fram innan hagel-ovädret kom. Nu ska jag cykla hem också, den går skitfint Yosemiten och jag har kvar korgen, ännu!! :-)

2009-05-23 @ 20:06:54
Postat av: Jennie

Vad bra att du cyklat hoppas det går bra på hem vägen också klart korgen ska vara kvar och kjolskyddet:)

2009-05-23 @ 21:31:27
Postat av: Jennie

Vad bra att du cyklat hoppas det går bra på hem vägen också klart korgen ska vara kvar och kjolskyddet:)

2009-05-23 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0