Ledig dag

Har just haft kalas men nu har lugnet lagt sig barnen har somnat
och jag sitter och ser cityakuten.
I dag har jag sorterat och kastat handskar, mössor och en massa
andra saker har även hunnit tvätta och hängt undan litte vinterkläder
eller Micke har gjort det.
Jag har även varit och kollat blodtrycket efter som att jag har haft så
konstigt i huvudet och undertrycket var lite högt 127/87.
Dom har ett blodtrycksrum på VC där du kan kolla blodtrycket själv
vet inte riktigt vad jag tycker om det jag ser ju hellre att en riktig
människa kollar trycket man vet ju inte om man gör rätt även om det
står precis hur man ska göra, nä jag vet inte om jag liter på maskiner.

I morse skedde ett under Erik somnade om och jag fick väcka honom
7.00 men han var inte alls sugen att stiga upp nu kanske det vänder,
äntligen.
Men då har vi ju Olle som steg upp i stället för Erik så vakna fick man
göra i allafall.

I morgon väntar jobb men bara 3 dar sen ledig 3 dar, skönt.

Ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0