Ny vecka

Har börjat kl 6 i morse så jag är gode trött nu, Micke har farit
och jobbat barnen spelar Starwars Lego.

I dag har jag pratat med läkaren och vi ska köra på sjukgymnastik
och kortison nässpray, fick nämligen svar på min skallröntgen och
det var inget i huvudet däremot svullna slemhinnor i kring näsa och
munhålor och därför blir det kortison, har inte haft nå ont i huvudet
i dag.

Vill också bara säga att Micke överlevde veteran matchen men det
gick två hälsenor en redan på uppvärmningen, barnens favvo farbror
blev också lite mörbultad så han har lite svårt att busa till barnens
stora sorg.

I dag fyller min älskling år bara så ni vet, nu ska jag gå och ta en
powernap i soffan medan barnen spelar.

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0