Räkningarna

Har just gjort det tråkigaste som finns denna månad och
tyvärr återkommer det varje månad..........Räkningarna.

Här hemma spelas det wii för fulla muggar, Matte vann tyvärr
bowling turneringen kan ju bara säga att jag inte var med.
Vi har även haft besök av K och C bjöd dom på mat jag hade en
stor form lasange, vi håller på att fundera hur vi ska ställa
husvagnarna 3 st på borgarudden för att få mesta möjliga sol
och helst så lite sol på morgonen som det går.
I Afrika svälter folk och våra problem är hur vi ska ställa husvagnarna
för att få mest sol ja vad säger man.

För er som läser min blogg så ska jag ha Tupperware party måndagen
den 8 juni kl 18.30 alla är välkommna.

Nu ska jag kasta mina barn i duschen och sen i sängen, i morgon är det
hårklippningstajm för barnen blir kul att se hur det går.

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Erica

3 husvagnar...? Vilka är dom med den 3:e husvagnen då? Vi ska komma dit och härja!!! :-)

2009-05-24 @ 20:51:32
Postat av: jennie

Det är ett par från Ersnäs han jobbar med Christian.

Klart ni får komma och härja.

2009-05-25 @ 09:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0