Tråk tisdag

Tråkig dag i dag det ända på jobbet som piffade upp min
dag lite var när jag fick vara på brödet ja ni hör ju vilka problem.
Men trots detta så gick det bra att vara i mejjan vi var gode
snabba med alla varor.

Fick middag i Rosvik i dag, Micke hade varit och hjälpt Arnold
kolla oljan i växellådan den låter inte bra och måste fixas sa dom
på Toyota, fan vad trist att lägga ut pengar på bilreparationer det
känns riktigt onödigt bilar ska bara gå om man gör den vanliga
servicen stackars dom i allafall.

Nu är det snart Desperate HW och en T kopp.

Till Erica. Vi kommer på fredag åtminstone jag och grabbarna, Micke har
lite mycket med garaget som han hade bokat upp med Arnold.

Ha en skön kväll alla

Kommentarer
Postat av: Egirl

Ok ska bli trevligt att ses!!!

2009-05-20 @ 10:51:53
Postat av: Micke B

jag har bokat av Arnold,så jag kommer oxå,vjffspsgt förstås,hoppas du fattar förkortningen

2009-05-20 @ 11:08:04
Postat av: E

Hmm kanske att jag fattar en del av den förkortningen!! Har den med nån smörgåstårta att göra??? ;-)

2009-05-20 @ 15:23:52
Postat av: jennie

jag fattar inte förkortningen

2009-05-20 @ 17:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0