Vad skrev ni för ett år sen

Min syster hade gått tillbaka i sin blogg och kollat vad hon skrev för ett
år sig tyckte det var ganska kul.

Jag skrev faktiskt inget den 3 maj men den fjärde skrev jag om att det
är ganska många som fyller år i maj och att de flesta  barn tillverkas under
semester månaderna.
Visade även upp ett halsband som jag fick av Micke sen var hela maj en riktig
husvagns månad då köpte vi nämligen våran och det städades och packades.

 

Vad skrev ni för ett år sen?

Kan bara säga att husvagnen är åter igen packad och redo för avfärd.

God natt



Vad skrev ni för ett år sen?

Kommentarer
Postat av: marith

Hallå och grattis visste inte att du fyllde år nu...

Jasså du har oxå ett hav av kläder -SUCK!

Varför har man inte bytardagar/loppis på dagis med alla skiddressar och skriskor/skidor? Det vore väl en bra ide eller?

Ha det så syns vi!

Kram Marith

2009-05-04 @ 18:09:30
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0