Ledig dag

Skönt med ledig dag det är bara synd att det straffar sig
till helgen när man måste jobba men så är det.

I dag är det gode kallt ute men det vore kul om snön som
kommit får ligga kvar så det är helt ok med nån minusgrad.

I dag ska jag och barnen vaccinera oss men det finns bara 100
doser så jag måste nog vara ute i god tid annars blir det väl nån
annan dag men vill helst göra bort det i dag vore skönt.

Jag lyssnar just nu på gamla Nicklas Strömstedt skivor ska ju
nämligen och se honom på acusticum på torsdag han har 30
års jubileum som artist, Konserten heter "30 år i kärlekens tjänst"
blir säkert bara kärlekslåtar han ska visst vissa bilder och prata
om hans karriär, tror det blir bra.

Nu ska jag hänga tvätt, ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Erica

Ååh han skulle jag också vilja se!! Bra att ni blir vaccinerade nu. Jag har gjort det och idag fick Robban komma hit på mitt jobb och få en dos han med. Han tillhör ju en riskgrupp och det tror jag att Erik också gör!!!

2009-11-10 @ 10:36:22
Postat av: jennie

Varför skulle han tillhöra en riskgrupp?

2009-11-10 @ 11:52:15
Postat av: Erica

Menar du Erik? Har inte han lite astma som kan förvärras om han får en luftvägsinfektion eller allergi om våren??? I sådana fall tillhör han en riskgrupp!!!

2009-11-10 @ 18:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0