Trist

Har just fått veta att min älskade morfar Moffe ligger i
Suderbyn han har haft en liten hjärnblödning så han mår bra
efter omständigheterna han kan röra sig, prata och äter.
Han är säkert lika glad som vanligt och vill nog helst bara
komma där i från.

Jag har ju sån tur att alla mina mor och far föräldrar lever
men dom börjar bli gamla så man bara väntar på att nån
inte är med längre och det är fan svin jobbigt, jag inbillar mig att
det blir värre ju äldre jag blir.
Tänker också på mormor som är ensam hemma  som tur är så
har hon ju morbror Janne nära och även Erica är ju inte så långt
bort.

Det här blev inget roligt inlägg och nu kommer tårarna igen.

Hoppas ni andra har en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0