Vaccination

Nu har vi varit och fått spruta eller vi och vi jag fick ingen
bara barn och riskgrupper och det retar mig speciellt när
man vet att folk som inte var i riskgrupper fick i går i Rosvik.
Sen hoppas jag att alla sköterskor som sticker är lika stenhårda
som hon vi var hos men det kommer nog fram.
En till grej är att i går skickade dom folk som inte fick vaccin i
Rosvik till Norrfjärden sen var det även folk som valde att
fara till norrfjärden i stället i bladet man fick så stod det faktiskt
postnr. Nog gnällt om detta jag klarar mig nog ett tag till utan
vaccin men det retar........

Grabbarna var då super duktiga inte ett ljud och inga protester.

Nu ska vi snart åka till Rosvik och hälsa på, Peter är på en snabb
visit och då måste vi ju hinna träffa honom det var jätte längesen.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Erica

Alla i riskgrupper ska gå före och du tillhör nog ingen sådan... det är bra att dom är "hårda"gällande sånt och inte håller på som dom gjort för exempelvis hockeylag eller den där satans IDOL-juryn. Varför skulle då få förtur, så sjukt!! :-)

2009-11-10 @ 18:30:57
Postat av: jennie

Nej jag tillhör ingen riskgrupp men då ska det vara lika för alla, mamma fick ju i går tex.

2009-11-10 @ 19:27:00
Postat av: Erica

Jo såklart... håller med, det ska vara lika för alla, helt klart!!!

2009-11-10 @ 20:01:21
Postat av: kw

Detär nästan att man måste be om ursäkt för att man har fått en spruta, det var postnr 945 33 som skulle få spruta, på dörren stod det faktiskt inget om riskgrupper, däremot stod det att tänk på barnen, och så det gjordes, det var två köer. Men att de som inte hann få i Rosvik skickades till Norrfjärden är ju helt befängt.

2009-11-11 @ 10:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0