Ett tag sen

Allt är som vanligt vardagen rullar på med jobb
och nu börjar även en massa föräldramöten
fullt upp med andra ord.

Har faktiskt inte så mycket att skriva om men
måste ju ända försöka sriva nåt men nä det går
inte snacka om bloggtorka.

Det verkar vara livligt bland mina kommetarer
gällande våran utlandsresa och måste bara få
avsluta detta. Så här är det angående steniga stränder
Alla ställen som vi har fundrat på Side och Alanya ligger
både efter cleopatra stranden även Antalya ligger där.
Marmaris ligger mera västerut.

Det kommer att gå till på följande sätt vi kommer bestämma
ett ställe sen får ni följa med om ni vill :) och förresten
Micke är inte tråkig han är min älskling och då är vi väl
tråkiga båda två.

Jag kommer att hålla er underrättade ang. resan.

Ha det



Kommentarer
Postat av: Peter

Självklart så ska ni bestämma vart ni ska åka! Blev ett himlans liv för ett litet skämt... Det är väl ingen som är tråkig förstår ni väl!? Ibland så vill man bara svara på ett ironiskt inlägg med ytterligare lite ironi :).

2009-10-02 @ 09:39:49
Postat av: Jennie

Tack Peter jag blir galen på dom andra två lika goda kålsupare båda två, blir galen !!!

2009-10-02 @ 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0