Fredag kväll

En kväll med idol barnen sover, Micke jobbar en lugn
kväll med andra ord.
Har inte nåt mera att säga.

Har förresten tagit bort alla kommentarer från inlägget
Ledig tisdag, fan att ni inte kan hålla sams ni veta vilka jag menar
ni är så jäkla barnsliga båda två, väx upp !!!!
Jag bryr mig inte om vem som inte kan ta ett skämt eller
inte fattar när nån är ironisk för ni är lika dåliga på det båda två
Så det så Skärp er.

Det var det jag hade att säga i kväll.

Lykades inte ta bort kommetarerna så jag tog bort hela inlägget.

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Nice då måste vi prata ikapp lite. Nu har jag missat ngt med inlägg här, du får ta det på söndag helt enkelt !! Kram.

2009-10-02 @ 22:12:10
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0