Alla hemma

Nu är allt som vanligt alla är hemma barnen har redan
somnat, både jag och Micke sitter och gäspar.
Har suttit i soffan i soffan ett tag men ögonen faller bara
igen blir en tidig kväll tror jag men jag ska försöka se Idol.

Sen börjar ju Kändisdjungeln måste ju ge det en chans i
allafall, har just gjort en T kopp då håller jag mig vaken ett
tag kanske.

Är ledig i helgen ska försöka ta bort lite blommor och höst
fixa lite.

Erik mår också bra han går på alvedon så han äter och dricker
bra han är lite tjockare i halsen i dag men det var normalt sa
läkaren, nu ska han vara stilla i 2 veckor det blir ju inte så lätt.

Nu väntar T koppen.

Ha det och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0