Drogad

Har drogat mig så jag orkar vara uppe med barnen, Micke har
åkt på jobbet. Har fortfarande feber.

I morgon kommer dom från anticimex och ska besikta huset
så Micke har fått vara och köpa sådana där baljor som man
sätter under kyl, frys och diskmaskin det var de ända dom
påpekade förra gången.

Vi har nämligen byt försäkringsbolag och då skulle man få
anticimex trygghetsavtal grattis ett år men efter som vi redan
har deras trygghets avtal så var dom tvungen besikta om nu annars
är det fyra år mellan gångerna och jag ringde om det i dag och
fick en tid i morgon därför denna panik med baljorna.

Nu ska jag gå till grabbarna i soffan dom har fått godis så
att de ska hålla sig lugn aoch inte busa med mamma men
nu får dom väl en sockertopp i stället :)

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Theres

Haha! Baljor :)

Jag brukar kalla dom för droppskydd jag ;0)



Hoppas det gick bra med besiktningen



Kram!!

2009-09-25 @ 19:49:07
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0