Duktig

I dag var det visst min tur att vara hemma med Erik men det
är ju ganska skönt och speciellt när han inte är "sjuk" utan
han måste bara vara hemma och ta det lugnt och det betyder
4 dagars ledigt för mig, nice.

I dag har jag städat byt gardiner i kök och vardagsrum, dammsugit,
skurat och tog ut mattan från vardagsrummet nån som vet hur mycket
skräp som kan gömma sig i en "rya"matta?
Jag har dammat, piskat, dammsugit men fortfarande är den inte riktigt
skräpfri men va tvungen att ta in den då det började regna, den är bättre
än innan i allafall.

Erik höll på skrämma livet ur mig i dag, jag höll på att dammsuga och våran 
dammsugare låter nå så hemskt  under tiden har Erik tagit på sina
spiderman kläder och eftersom jag inte hör att han kommer när jag
dammsuger så när jag väder mig om så står spiderman där det var
en nära döden upplevelse.

Nu ska jag ta och slappa ett tag sen blir det Rosvik och
middag ska ta dit barnen cyklar så att det är klart dom ska
sova där lördag till söndag när vi ska på fest "Grandkallax 2009"
på Hällskäret.

Ha en skön fredag

Kommentarer
Postat av: Erica

Mmm jag vet hur mycket skräp som samlas i ryamattor... och lägg till det som kommer ifrån Malte. Dessutom älskar han att ligga på den mattan också. Inget bra köp om man tänker på sånt, men dom är ju så snygga så man får väl helt enkelt acceptera och dammsuga stup i kvarten!!!

2009-09-18 @ 16:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0