God morgon

Har inte så mycket att skriva, har just varit i väg med
barnen och ska snart fara till jobbet, jobbar till 19.15
i dag alltså hela dagen.

I helgen ska vi ha tjejefest hos Hanna i Luleå vi ska väl 
ut nånstans tror jag sist jag var ut i Luleå så var det ju 
lagomt kul men vi var kanske på fel ställe :) eller så 
är man för gammal.
Jag måste gå på systemet när jag nu ska hinna det får 
väl bli på nån lunch, jag kör väl på det ekologiska
alternativet :).

Nu ska åka på jobbet, ha en bra dag 

Kommentarer
Postat av: Peter

Ta det nu lugnt i Luleå..kom ihåg att du inte är 18 längre ;)

2009-09-03 @ 13:45:03
Postat av: jennie

Tack peter jag vet de :)

2009-09-03 @ 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0