Vilken frukost

Kolla vad vi gjorde till frukost



Vi bakade Scones, riktigt gott faktiskt det var längesedan .
Erik hade bakat det till mellanmål på fritte i går så då ville han göra
det till frukost, det går faktiskt ganska fort men jag skulle gärna ha
i grahamsmjöl eller nåt grövre också.
Jag köpte en receptbok på coop vet inte om nån kommer i håg den
men det var bilder på alla mått, bilder som visade hur man skulle blanda
och sånt även bra text så arnen kan läsa själva.

Jag själv är piggare ingen feber bara jävligt ont i halsen håller på att
bli galen kan inte sova, inte äta och måste äta värktabletter för att
kunna äta nåt överhuvudtaget det är fan inte kul.

Micke och Arnold är ute och spikar, Erik har kompis här och jag
och farmor sköter markservicen eller mest farmor faktiskt.
Hon har bakat filmjölksbullar och jämtlandsbröd, barnen skulle
hjälpa till men det blev inte mycket av det. -Farmor jag tar ledigt
nu, som Olle sa.

Ha en fortsatt skön lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0