Dagen efter

Besviken efter melodifestivalen vilka dåliga låtar, Salem var bäst
och helt rätt att han gick direkt till final annars var det inte mycket
att hänga i julgranen, programledarna skötte sig väl hyfsat men
inte mer än så.

Jag har gjort ett melodifestivalquiz på SVT 12 av 20 så dåligt Micke
gjorde samma och fick 13 av 20 det var inte riktigt samma frågor
så jag gjorde det en 2 gång fick då 14 av 20 så då var ordningen
återställd.

Annars mår jag då bra det kliar på magen men det är väl ett tecken
på att det helar.
I dag ska vi till Rosvik en sväng ska försöka komma mig ut på en
liten promenad i dag också, Micke och Erik sitter och äter frukost
nu halv 10 dom vräker i sig äggmackor och det ser jäkligt gott ut
och då är jag ingen ägg älskare.

See you later

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja det var riktigt dåligt startfält... fruktansvärt dåligt!!

2010-02-07 @ 14:24:08
Postat av: Peter

Nu har jag uppdaterat mig på din blogg. Har missat några dagar men nu känns det bättre :). Shit att du gått ner tio kilo...fan det är ju skitmycket! Fortsätt att jobba på så kommer de att bli hur bra som helst :).

2010-02-07 @ 16:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0