Hade ni nån...........

..........Alla hjärtans dag notis i PT i dag , det  hade jag från
min 3 älsklingar.
Men jag frågade först Micke om det var nån ide att kolla igenom
alla så det förstörde lite men jag är inte van sånt.

Det är mycket fint ute i dag men kallt ser man på termometern så
blir man inte så sugen kanske på ett tag sollen värmer ju faktiskt lite.
Olle är hos mormor och dom var på väg ut med skotern de skulle till
skoterstugan och grilla korv tror att Olle njuter just nu.

Erik han är galen som vanligtär just nu ute i garaget där Arnold och
Micke håller på att spackla.

Nu ska jag göra kaffe åt dom och själv ska jag ta mig lite välling.

Kommentarer
Postat av: Maria

2010-02-14 @ 07:42:19
Postat av: Maria

Haha, jag frågade också om jag hade nån hälsning men inte det... Det är inte riktigt Freddes grej att göra sånt.

2010-02-14 @ 07:45:05
URL: http://maria-75.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0