Ny dag

Fredag och snart har en vecka gått, är bara sjukskriven nästa vecka
men har fortfarande ont om jag går, står och bär nåt det står på
sjukintyget att jag inte ska göra tunga lyft var kanske dumt att
bära en påse med mjölk i går men under hur lång tid ska man inte lyfta
tungt?
En Banan kartong väger 18 kg och tolv pak med fil väger 12 kg och det är
dom avdelningarna jag har mest tid så jag vet int hur det ska gå.

Har just skjutsat barnen på dagis och skola så nu blir det 3 lugna timmar
innan Olle ska hämtas sen fyller Mickes pappa år i dag så vi ska väl kanske
dit i dag men då är Micke dålig i magen så han har tillbringat natten på toa
så vi får se om det blir nå Rosvik eller vi kanske tar det i morgon.

Nu ska jag plocka lite och dricka kaffe.

Kommentarer
Postat av: kw

Jaha. då får vi se om jag klarar mig, men Wiklunds brukar ju inte ha magsjuka. Har ont i tummen!!!!

2010-02-19 @ 08:27:19
Postat av: Erica

Vad har du gjort mamma???

2010-02-19 @ 10:53:21
Postat av: jennie

spelat mario på wii gamla sorten du vet

2010-02-19 @ 11:52:22
Postat av: Peter

Haha, mamsen...du har fått "wiitumme" :)

2010-02-19 @ 12:54:29
Postat av: Erica

Hahahaha... jag döör!

2010-02-19 @ 13:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0