Ny vecka

Har just avslutat första måltiden för i dag 1,5 dl hälsofil men
det är gott, börjar äta det första målet lite tidigare i dag så
jag hinner få i mig alla mål innan det är dax att gå och sova.

Micke har farit till Luleå och hämtar gipsskivor för vinsten vet ni
Erik är på fritte, jag och Olle ska vara hemma och mysa eller
jag har lovat att han ska få spela.

Nu ska jag göra en T-kopp

I går blåste vi upp barnens vinterleksak som de fick i julklapp
här är lite bilder





Söt Olle med hjälmen på och Erik som putar på, backen på gården
börjar bli riktigt stor så det går bra att åka.

Kommentarer
Postat av: Peter

Coolt! Gick den snabbt då? :)

2010-02-08 @ 09:17:35
Postat av: jennie

ganska men backen är inte så lång

2010-02-08 @ 10:14:27
Postat av: Marith

Hallå hallå

Vilken stadig frukost du äter hihi...

Gott å blandat i pillerform!

Sköt om dig!

Kram Marith

2010-02-08 @ 20:24:16
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0