Över

Nu var kalaset över för denna gång, skönt dom har tack och lov mest
varit på övervåningen så vem vet hur det ser ut där jag har inte varit
upp och kollat nåt.

Var med om nåt hemskt i dag, Olle kom hulkandes ner från övervåningen
han hade satt en tuggummikula i halsen -Mamma jag kvävs fick han fram
huvva skräck.
Jag fick utföra hemlischmanövern men den kom inte upp av det utan jag fick
stoppa mina fingrar i hans mun då spyde han och den kom upp, tack gode gud
för det.
Olle blev gode rädd även Erik och jag blev jätte skakis men det är konstigt att
man kan tänka i ett sånt läge man har ju tänkt många gånger -Vad gör jag om dom
sätter i halsen och tydligen så visste jag det.
Olle har då sagt att han aldrig mer ska äta hårda godisar för han vill inte att
det ska hända igen. Nu har dom i allafall somnat söt ungarna, till veckan är det ju
sportlov så barnen är hemma hela veckan tyvärr börjar Micke om att jobba i
morgon men vi hoppas ändå på fint väder helst inget snöfall och inte så kallt.

Nu ska jag se klart 5-milen sen kan man väl sova.

Kommentarer
Postat av: Erica

FY FAN vad hemskt. Tur att den kom upp!!!

2010-02-28 @ 21:10:39
Postat av: Peter

Stackars lilla gubben...måste ha vart hemskt! Skönt att de löste sig dock!

2010-03-01 @ 13:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0