Så fick det bli

Kampen om kilonrna fick bli en egen kategori om nån är
intresserad.:)

Kommentarer
Postat av: Erica (Spyless)

Ska följa din blogg som vanligt då, smart att göra en egen kategori så slipper du hålla igång två olika bloggar!!! Önskar dig samtidigt lycka till nu imorgon. Ska tänka på dig... det kommer att gå bra!!!

2010-02-02 @ 10:49:25
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: Erica

Men...Du undrar nu säkert varför det står "spyless" bakom mitt namn där ovan??! Hmm, måste ha varit till nåt annat inlägg jag skrivit förut i nån annan blogg och funktionen "komplettera automatiskt" i Internet Explorer är aktiverad på datorn på jobbet (Du vet, man kan välja "kom ihåg mig" när man skriver in sitt namn i kommentarsrutan...) Så, det var INTE menat att det ska stå så när jag kommenterat på din blogg... Är inte det minsta ("spyless") ska du veta!!Snälla bortse från det va?! :-)

2010-02-02 @ 18:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0