Trevligt

Snart får jag besök av Lena, hon gjorde samma op som
mig fast en dag före så vi ska sitta och sorra ett tag och
dricka vårat vatten kanske även en kaffekopp.

I dag känns det riktigt bra har varit på VC på ett återbesök
som skulle ha varit för ett halvårs sen, hon är den enda som
har i frågasatt varför jag gjorde operationen hon tyckte inte 
det såg ut som om jag behövde den nä inte nu kanske men 
för 12 kg sen.

Tror att jag ska göra yterligare en soppa i dag en med Röda linser
och kokosmjölk hur lät det?

Ha det 

Kommentarer
Postat av: Egirl

Har du gått ner 12 kg nu, allt som allt?? Det är ju stort ju!! Är så glad för din skull ska du veta!

Har du nån slags målvikt eller nåt, typ hur många kilo du tänkt att gå ner eller så? Mäter du dig också kanske, det måste ju kännas extra mycket då om man mäter och ser att det försvunnit en massa centimetrar här och var!?:-) Ang den där soppan, hä lät int så gott!! :-P Hoppas den blir det dock..:-)

2010-02-11 @ 13:05:28
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0