Bläää

Så känns allt just nu riktigt bläääigt, har en konstig känsla i kroppen
som en inre stress och oro, hettar i ansiktet och känner mig konstig
i huvudet vet inte varför.
Kanske håller min kropp på att bearbeta en massa olika saker allt från
stressen att jag måste städa till 3 v med nutrilett och operation, den 13 jan
på börjar jag min sista bantnings kur 3 v med nutrilett innan operationen
just nu är jag mest nervös för dom 3 veckorna.
Dom 3 veckorna är ju just över min brors bröllop, typiskt det blev ju inte som
jag hade tänkt precis men det får gå det också.
Måste även kontakta T angående min klänning som hon skulle fixa åt mig
snäll som hon är, måste bara köpa en ny BH och om jag köper den nu
hur passar den efter 10 dar med nutrillet och hur kommer klänningen att
passa det kanske inte märks så mycket.

Nu ska jag ta och se lite skidor sen blir det en tidig kväll börjar kl 6 i morgon.

Ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0