Blev som jag hade tänkt

Jag hade ju tänkt mig en lugn och skön helg och det blev det.
Erik ville sova hos mormor och morfar och det fick han ju såklar
men då ville inte Olle vara hemma så han har sovit hos Farmor
och farfar.

Jag och Micke fick alltså en barnfri helg eftersom ingen utav dom
har kommit hem än, så i går kväll så var vi faktiskt på bio vi såg
Snabba Cash, Micke tyckte inte den var nå bra men jag tyckte den var
helt ok men det hade varit skönt att se den hemma från sin egen soffa.
Hittills i dag har det inte hänt så mycket, jag sov till kl 9 när hände det
sist? Sen har jag sett Austraila som jag spelade i går mycket bra film
men lång.
Nu sitter jag och väntar på att jag ska få hem nåt av barnen blir nog
Erik som kommer först, Olle skulle följa och hämta Totto och Karin på kallax
sen skulle dom äta.

Tror jag tar en kaffekopp medan jag väntar.

Kommentarer
Postat av: Micke B

Filmen är rejält upphaussad av filmkritikerna,men enligt mitt tycke så är alla Beck och wallander filmer mycket bättre och då är inte ens dom bra,,,,, ett stort jävla minus i betyg av mig

2010-01-31 @ 19:19:09
Postat av: Peter

Jag tycker att Wallander är grymt bra :), såg de två senaste filmerna i helgen. Däremot så är de nya Johan Falk filmerna pinsamt dåliga enligt mig.

2010-02-01 @ 10:29:48
Postat av: Ann-Sofie

Visst kan det kännas konstigt när inte barnen är hemma. Det blir så sabla tomt och helt plötsligt har man en massa egentid som man inte är van vid att ha. Lika skönt som det är när dom åker så är det skönt när dom kommer hem...

2010-02-01 @ 10:41:23
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: ellinor

ni verkar ha haft en skön & lugn helg =)

2010-02-01 @ 10:47:04
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: Egirl

Har inte sett den och känner inte ens för att göra det... Svenska actionfilmer eller liknande är inge bra tycker jag!!!

2010-02-01 @ 11:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0