God förmiddag

Har just klämt i mig dagens första nutri och klockan är 9.48
undra varför man inte blir skakig eller nåt, i dag blev det en
med choklad och kaffe, gott. :)

Har hunnit plocka bort julen på övervåningen äntligen nu ska
jag och Olle mysa ett tag sen är det ju lunch och senare en
vända till stan och klippa barnen det är väl vad som händer
i dag.

Har tömt kameran på bilder så jag tänkte lägga upp några





Ett vintrigt Rövel, måste göra nåt åt dom dubbla markiserna på
framsidan :)

Älsklingarna




Fösta bilden från Jägarna 2



Nu ska jag och Olle visst spela schack får se hur det går blir nog med
egna regler, ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Peter

Haha, vilka sötgrabbar!!!! (alla 3 alltså :) )

2010-01-19 @ 10:31:43
Postat av: jennie

Jag vet :)

2010-01-19 @ 12:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0