Olle mår prima

Det var som jag trodde en snabbt övergående kräksjuka
eller vad det nu är.

I dag är det min kära brors och Jennies bröllop ooo vad roligt
jag är fan nervös men sån är jag.
Vi ska ju bo på furunäset hela familjen så vi ska snart åka till
stan men det är ju detta med packningen det blir väl fulla bilen
som vanligt.
Ska ev. på skid-sm på söndag och bara den packningen är ju
underställ, fleecetröjor, täckbyxor, overall mm.

Enda problemet med detta bröllop är ju namnet vi blir 2 med
namnet Jennie Wiklund med exakt samma stavning hmhmm
jag antar att jag är den enda som kan ändra på det och bli en
Bergström men det verkar inte ens nära :)

Ha en superdag

Kommentarer
Postat av: Erica

Men du har iaf en ring på fingret... det är inte illa!!! :-)

2010-01-25 @ 12:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0