Recept

Sitte och tittar i en tidning med massa goda recept borde kanske
inte göra det men det får mig att undra kommer jag aldrig att
kunna äta med Färsrutor med medelhavsfyllning tex?
Men efter ca 10 veckor kan man börja med normalkost men det 
känns som om det är länge dit men det går nog fort :) intalar
jag mig själv i allafall.

I dag är det jobb som gäller 11-20.15 ingen rolig tid men det får 
gå, måste nog handla till övriga familjen okså så dom slipper 
svälta.

Nu är nog mitt kaffe kallt så snart dax för dagens första.

Ha en bra fredag. 

Kommentarer
Postat av: Erica

Klart du kommer att kunna äta det. Det lät himla gott btw!!:-) Är det inte så att du i framtiden kommer att äta små portioner, men kanske måste äta flera gågner per dag?!?!

2010-01-15 @ 11:43:09
Postat av: Jennie

ja typ

2010-01-15 @ 21:08:51
Postat av: T

slapp du handla?



stora kramen

2010-01-15 @ 22:21:43
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0