Trött

Jag är så jäkla trött hela tiden sätter jag mig i soffan så somnar
jag sen fryser jag hela tiden men det är väl för att man inte äter
nåt.
Känner mig lite gnällig här på bloggen just nu men det får ni ta
vill nu bara att det ska bli den 3 februari trots att jag är lite nervös
och framförallt vill jag inte bli sjuk, vad händer då? Måste jag äta nutrilett
ännu längre då? Jag har då ingen aning.

Nu har jag eller vi bestämt det blir Turkiet i september har kastat ut 
frågan om nån ville följa maen inte fått nåt klart svar bara från syster
och hon hoppar över detta fantastiska ställe (tror jag i allafall att det är)
tänkte bearbeta Mamma och Pappa dom som aldrig varit utomlands
känns som om det är på tiden att dom far.

Jag lägger upp lite bilder så blirdom kanske mera sugna

Hit ska vi Pegasus World i Side







Dröm er bort............

Kramar

Kommentarer
Postat av: Egirl

Men jag har ju redan vart där, i det landet då... Känns som kaka på kaka liksom. Men ooh det ser sannerligen härligt ut, blir sugen:-) Jag och Robban är lite inne på Grekland typ Rhodos... och vi har pratat om att också åka i höst nångång!

2010-01-27 @ 19:29:31
Postat av: Peter

Ser riktigt härligt ut!

2010-01-28 @ 09:10:12
Postat av: T

Håll ut Jennie, mindre än en vecka kvar!! Du fixar det!

2010-01-28 @ 14:35:32
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0