Jobbvecka nr 2

I morgon börjar jobbvecka nr 2 känns helt ok speciellt med tanke på
vädret även om det är lite tråkigt för dom som har semester.

I dag har det varit en hemsk olycka på E4:an en buss och en bil frontal
krockade, 3 döda och kring 20 skadade usch så hemskt, Dom stängde av
E4:an och då hade vi ett lämmeltåg fördi oss Erik var ute och visade alla
rätt väg de fleste körde till grannen.

Just nu är jag ensam hemma, Micke och barnen for till Pålmark och jag
for på en springtur på elljusspåret blev 2 varv alltså 5 km, var tvungen testa
mina nya löparskor som inhandlades i går och dom funkade super bara en sömm
på insidan som gav skavsår på båda fötterna och detta måste åtgärdas.

Nu ska jag se om det är nåt på tv och njuta en stund av lugnet innan resten
av familjen kommer hem. Ha det.

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Fy vad du är duktig. Man borde bege sig ut o röra lite på sig kanske.

Hoppas allt är bra annars. Ska ni dansa o le ngt ?? Kram.

2010-07-27 @ 10:20:42
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Kan du beställa en rågskrålla åt mig till fredag. =0).

2010-07-28 @ 18:02:19
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0