Fullt upp

Har inte bloggat på ett tag men det är full bokat i kalendern, i går var det
fotboll och kusinträff.

Först Hemmingsmark sen Selet och sen Hemmings igen, Erik spelade 4 matcher
2 förluster, 1 oavgjord och 1 vinst.
I dag ska Olle äntligen ha sitt kalas bättre sent än aldrig sen har han sin första
fotbollsträning, jag blev visst tränare eller jag drog i gång allt.

Så vi har fullt upp som ni märker.

Har tagit nya bilder på mig själv tänkte att jag lägger upp dom om nån är
intresserad



Då 104,8 kg



Nu 73,6 kg -31,2 kg.

Magen är svår att få bort men det är ganska mycket löst julljull.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Jennie Wiklund nr:2

Fy f-n vad du är duktig! Jag höll inte på att känna igen dig =)

2010-06-06 @ 18:57:41
Postat av: Peter

Sjuuuukt bra jobbat syster...du håller ju på att försvinna!:)

2010-06-07 @ 10:02:14
Postat av: Hanna Berlin

Jag är full av beundran Jennie. Bra jobbat! :)

2010-06-12 @ 22:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0