Snart...

2 Dar kvar till semester jobbar 10-19.15 både Tordag och Fredag det är
väl det som stör lite hade gärna slutat tidigare åtminstone på fredag.

I dag har Erik varit på fotbollsskolan jag tror det har gått bra han har
då inte sagt nåt annat, mamma har varit barnvakt i dag hon har fått
skjutsa Erik och sen varit hemma med Olle så jag hämtade jag dom i Rosvik
efter jobbet fick middag sen var det dax för fotbollträning igen för Erik så
jag hade en ganska trött kille här hemma i kväll.
Jag själv har varit ute på en joggingtur, jag joggade till Norrvallen där Erik
tränade blev ca 2,5 km inte allt för långt men det är väl en början.

Nu ska jag inta soffan, god natt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0