Sommarlov

I går var det examen så nu väntar ett härligt sommarlov för barnen eller snart
dom ska vara på dagis och fritte 3 dar nästa vecka sen har både jag och barnen
sommarlov dom dock lite längre än mig.

Tänkte läga upp lite bilder från gårdagen




Inte allt för road



Men ett litet leende fanns visst



Busgrabbar....

och en bus Olle



Sötast

I dag blir det nog en sväng till Rosvik det var visst surströmming hos mamma,
hade tänk att städa ur husvagnen också men då for Farmor och farfar till Sjulnäs
så det får bli nån annan dag.

 
stä


Kommentarer
Postat av: Erica

Sötunge 1 och sötunge 2 som har tappat en tand ser jag!!! Vill också ha surströmming. Det hade ni kunnat äta i morgon tycker jag, så jag kan få vara med... :-)

2010-06-12 @ 13:17:55
Postat av: Peter

Vilken mästerfotograf man är! :)

2010-06-15 @ 09:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0