Dag 1

I dag har jag jobbat första dan på 6 veckor och det har gått bra
det var ganska skönt att vara tillbaka blev lite rastlös av att gå hemma.

I morgon börjar jag kl 6 och ska vara på kollo det är nog det enda
stället jag inte har varit på tidigare jag ska vara där 2 dar på 8
veckor så det ska nog gå fint.

jag brukar ju skryta att mina barn aldrig har haft magsjuka men Erik
har var hängig när jag hämtade från fritte men han skulle nu på
handbollsträningen men vi han inte mer än parkera billen så spydde han.

Han sover nu och har inte spyt nåt mera så jag vet inte om det är magsjuka
eller? Han fick även en boll i ansiktet när dom spelade killerball på skolan
utomhus så då började jag tänka, tänk om han har fått hjärnskakning inte
för att jag tror det men han får vara hemma i morgon och Micke får Vaba
jag kan ju inte göra det efter att ha jobbat en dag.

Just det har vägt mig i dag -1,4 kg sammanlagt 19,8 lite surt att det inte
kunde vara 20 kg, nu är det snart sängen God natt.

Kommentarer
Postat av: Peter

Du har verkligen en bra och jämn viktnedgång. Vet att du säkert vill att du ska gå ner ännu fortare men oftast så är det ett bra tecken när det inte går för fort och är ganska jämna tal från vecka till vecka. Bra jobbat!!!!

2010-03-16 @ 09:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0