Fortsatt snöande

Nu är jag riktigt less på snön det går knappt att komma upp på
bron så nu vill jag bara lägga mig under täcket och inte gå ut
nåt mera förrän snön är borta.
Men det går ju inte att göra så utan det är bara ta tag i det men
det får Micke göra, jag skottade lite i går och var på en promenad
och i dag har jag lite ont i magen skulle kanske ha skippat skottningen
ramlade fatiskt också när jag skulle flytta gröntunnan fick den över mig
med soper i så jag gjorde kanske lite mycket i går.

Vi har just ätit frukost så nu vet jag inte riktigt vad som händer
blir väl den vanliga i hop plockningen eller nåt.

Bye, Bye för nu

Kommentarer
Postat av: Peter

Alltså ramlade du och fick tunnan över dig?? Alltså förlåt mig men det var förbannat roligt!!! :)

2010-03-03 @ 09:27:32
Postat av: jennie

Ja jg fick den över mig, ingen såg nåt:)

2010-03-03 @ 10:11:54
Postat av: Peter

Hahah!

2010-03-03 @ 11:14:08
Postat av: Jenny.

Tack !!

Visst är man less snön nu !!

2010-03-03 @ 13:16:48
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0