Längesen

Jag har ju inte haft tid till att blogga det har varit jobb, handollsträning,
handbollsavslutning och så min egna träning som har börjat i veckan.
I tisdags var det Aerobics och det var superkul och i dag har det varit
pilates det var också kul men hon körde både med boll och utan boll
med boll var både skönt och kändes skonsamt, utan boll var grymt jobbigt
nu är ju inte jag i bästa form men jag föredrar bollen.
Träningsvärken från i Tisdags kändes i dag speciellt när man skulle göra
saker utan boll.
Vi ska inte tala om hur träningvärken kommer att vara i morgon och på
Lördag, i morgon är det jobb 10-19.15 sen ledig helg hoppas på hyfsat
väder i allafall så att man får grilla en korv eller nåt vi ska ev. fara och
pimpla lite med Totto, Karin och barnen förstås.

Nu ska jag gå och sova tror jag, God natt alla vänner.

Kommentarer
Postat av: Erica

Har du nån pilatesboll hemma? Du kan få låna min... den ligger bara å skräpar nu! Skönt med träningsvärk!!!

2010-03-25 @ 22:09:47
Postat av: jennie w

Nej jag har ingen ska köpa en genom NIF har redan beställt en.

2010-03-26 @ 08:39:51
Postat av: Erica

jaja... lägg ut onödiga pengar då!! ;-P

2010-03-26 @ 10:16:51
Postat av: Marith

Hallå hallå...

Tränar du i Norris eller?

Skulle vara kul jag tror pilates skulle passa mig...

Här har vi magsjuka, blääää.

Kram Marith

2010-03-27 @ 14:47:23
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0