Ledig 2 dar

Skönt att vara ledig 2 dar nu efter att ha jobbat 2 var/är jättetrött
har till och med sovit en stund efter jobbet och skulle jag sätta mig
i soffan så skulle jag nog somna direkt.
Blev inte så mycket magsjuka för Erik spydde 2 gånger sen inget mera
men han har ändå fått vara hemma i dag och dom verkar bara ha myst
barnen har då inte haft annat än små kalsingar på sig hela dan, Micke
vet jag inte han hade då byxorna på sig när jag kom hem. :)

I kväll är det lite jobbigt för det är så mycket på tv skulle kunna skriva
vad men det ids jag inte men det börjar kl 19.30 och slutar ca 23.00
kommer inte att orka så länge men jag får väl spela in.

Nu får det räcka, ha en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0